Gönderen Konu: Türkçülük ve İslam  (Okunma sayısı 24270 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı KÜR ŞAD 2023

  • Türkçü-Turancı
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #10 : 08 Mart 2013 »
İslam Türk'ün milli dinidir. Irkçılığa islami pencereden bakış şu şekilde olabilir. Kimse yaratılış olarak üstün değildir. Yani bir Türk ile bir Çeçen yaklaşık olarak aynı işi yapar, aynı ağırlığı kaldırır, benzer dozlarda yer içer. Ortalama bir insanlık becerisine sahiptir. Ancak soy ve kültür nesneleri işin içine karışırsa üstünlükler belirmeye başlar. Bunlar tarihi gerçeklerdir. Türk en eski 2 ırktan biridir ve tarih Türklüğü eleyememiştir. Grekler, Romalılar, hatta Farslar bile yok olmuştur ancak Türklük yok olmamıştır. Üstünlük takvadadır denilen nesne bu konulara işaret eder. Soy ve kültür ahlakı belirler, islam da yüksek bir ahlakı emrettiği için Türk ırkı Allah tarafından seçilmiş ve İslama sancaktarlık yapıp Türklüğü yüceltmiştir.
TÜRK'E KEFEN BİÇENİN ÖLÜMÜ KORKUNÇ OLUR!

Çevrimdışı türkkaan

  • Yasakli
  • Türkçü-Turancı
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #11 : 08 Mart 2013 »
Bence yanlış düşünüyorsunuz.  Türklerin milli dini Tengriciliktir bu ayrı bir konu. Ama siz böyle konuşarak müslüman olmayan Türkleri silip atmış oluyorsunuz. Din vicdan meselesidir. Ben sadece Tanrı' ya inanır, başka bir şeye inanmam. Şimdi ben Türklükten çıkmış mı oldum?

Çevrimdışı o.öcal

  • Türkçü-Turancı
  • *****
  • İleti: 556
  • TANRI DAĞINDA, UÇMAĞA VARDI...
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #12 : 08 Mart 2013 »
İslam dininin milletleri yüceltme gibi bir işlevi olsa Arapların, krtlerin, bedevilerin, somalili gibi zencilerin de yücelmesi lazımdı. Türkler İslamiyetten önce de yüce bir millet idi. Aslında Türkler İslamı yüceltmiş, bunu yaparken de dilinden, töresinden, hayat anlayışından, adetinden kısacası kültüründen ve benliğinden ödün vermiştir.

UÇMAĞA VARDI..!
TANRI DAĞINDA...
ATSIZ ATA OTAĞINDA, ULU ATALAR HUZURUNDA DİZ VURMAKTA!

Çevrimdışı türkkaan

  • Yasakli
  • Türkçü-Turancı
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #13 : 08 Mart 2013 »
İslam dininin milletleri yüceltme gibi bir işlevi olsa Arapların, krtlerin, bedevilerin, somalili gibi zencilerin de yücelmesi lazımdı. Türkler İslamiyetten önce de yüce bir millet idi. Aslında Türkler İslamı yüceltmiş, bunu yaparken de dilinden, töresinden, hayat anlayışından, adetinden kısacası kültüründen ve benliğinden ödün vermiştir.

kandaşım aynen katılıyorum sana.

Çevrimdışı Kanpusat

  • Türkçü-Turancı
  • **
  • İleti: 63
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #14 : 09 Mart 2013 »
Aybala,

Milliyetçilik aile sevgisi gibidir.
Nasıl ki bir insan kendi ailesinin mutluluğunu ve menfaatini her şeyin üstünde tutar, biz Türkçüler de, 
Türk milletinin çıkarlarını her şeyin üstünde tutuyoruz ve Türk düşmanlarına karşı Türk milletini müdafa ediyoruz.
Şimdi bunun nesi kötü nesi dine aykırı? Sen düşün Aybala.
Örnek vermek gerekirse; kırolar ortalığı yakıp yıkarken, masum sivilleri katlederken, askerlik yapan yavrularımızı
haince pusulara düşürüp şehit ederken biz Türkçülük günahtır deyip Türk milletini müdafa etmekten vaz mı geçelim.


Şimdi üstünlük meselesine gelelim. Türk ırkının üstünlüğü Türkçülük ülküleminde sadece bir ayrıntıdır.
Türkler, savaş ve devlet kurmada, Japonlar teknolojide, İngilizler bilimde, Ruslar da edebiyatta üstündür.
Üstünlük göreceli bir kavramdır. Tabii kırolar gibi hiç bir üstünlüğü ve başarısı olmayan topluluklar da vardır.

Böyle şeylere takılı kalmana gerek yok.

Ayrıca İslam dininde yazan her şeyin yüzde yüz doğru olduğuna da inanma.
İslam dünyadaki yüzlerce dinden sadece biri. Ve diğer bütün dinler gibi doğruluğu şüphelidir.
Ayrıca biz Türkçüler insanları dinlerine göre değil soylarına göre ayırırız.
Bir insanın ideolojisi ve dini değişebilir ama soyu değişmez.


Türkler, Türk soyundan gelenlerle Türk soyundan gelmişler kadar Türkleşip kendini o soya bağlayan ve beyninde hiçbir yabancı ırk düşüncesi bulunmayan fertlerin topluluğudur. Nihâl ATSIZ

Türkçü; eyyamcı ve dalkavuk olamaz. Sert yaşamaktan hoşlanır ve en büyük sertliği de nefsine karşı gösterir. Nihâl ATSIZ

Çevrimdışı Kanpusat

  • Türkçü-Turancı
  • **
  • İleti: 63
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #15 : 09 Mart 2013 »
Kür Şad, insanları neden yanlış bilgilendiriyorsun  kandaş?

Elin ilkel arabının dinini bizim milli dinimiz yaptın. Türklerin tek bir milli dini vardır o da; GÖK TANRI dinidir!

Türkler, Türk soyundan gelenlerle Türk soyundan gelmişler kadar Türkleşip kendini o soya bağlayan ve beyninde hiçbir yabancı ırk düşüncesi bulunmayan fertlerin topluluğudur. Nihâl ATSIZ

Türkçü; eyyamcı ve dalkavuk olamaz. Sert yaşamaktan hoşlanır ve en büyük sertliği de nefsine karşı gösterir. Nihâl ATSIZ

Çevrimdışı Kanpusat

  • Türkçü-Turancı
  • **
  • İleti: 63
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #16 : 09 Mart 2013 »
Atsız Ata'nın din hakkındaki görüşleri.

Tanrı insan idraki dışındadır. Kur'an, Muhammed'in talimatıdır. Bunun birçok delilleri vardır. Bir tanesi birçok yerinde aya, güneşe, fecre, atların köpüren ağızlarına yemin ve and verilmesidir. Yemini kim eder? İnsan eder ve kendisinden daha üstün bir varlığın adına eder, Tanrı yemin eder mi? Tanrı'dan daha üstün bir varlık olmadığına göre kendi yarattığı aya, güneşe neden yemin etsin? Görülüyor ki bu yeminler Muhammed'in gönlünden ve beyninden doğmadır ve hatta Araplar arasında İslamiyetten önceki zamanların usul ve adabınca edilmektedir. (Yobazlık Bir Fikir Müstehasesidir - ÖTÜKEN, 1970, Sayı: 11 )
.
Kur'an "âlemlerin sahibi olan Tanrı'ya hamdederim" diye başlamaktadır. Belli ki bu söz de Muhammed'indir. Çünkü Tanrı, kendi kendisine hamdetmez. Müfessirler her ne kadar Tanrı "böyle diyin" demek istemiştir yolunda tevillere geçmişlerse de Kur'anın sonundaki küçük sürelerde olduğu gibi, sürenin başına bir "söyle, de ki" hitabını eklemeyi Tanrı düşünmez miydi? (A.g.m)
.
Fakat ey Türk Gençliği, sana soruyorum: Sen Arap Muhammedin mezarını artık bıraktıktan sonra senin Kâbe’n Çanakkale, Sakarya ve Dumlupınar değil midir? (Çanakkale Savaşı - ATSIZ MECMUA, 1932, Sayı: 17) .
.
Din Arab’ın, hukuk sizin, harp Türklüğündür. (Davetiye - 1940)
.
Kumar, içki ve her türlü fuhşiyatla yozlaşmış, karılarını değiştiren ve kız çocuklarını gömecek kadar vahşet gösteren bir toplumda Muhammed'in başka türlü davranmasına imkân yoktu. Onlara korkunç cehennem azapları gösterecek ve dünyada doğrulukla yaşayanlara da öte âlemde köşkler, Kevserler yiyecekler, güzel huri kızları vaad edecekti. (Yobazlık Bir Fikir Müstehasesidir - ÖTÜKEN, 1970, Sayı: 11 )
.
(Yobazlar) Soy soy insanların bir tek Âdem’le Havva dan türediklerine, Âdem’in 1050 yıl yaşadığına, Havva'nın her yıl biri erkek biri kız olmak üzere ikiz evlat doğurduğuna ve bu kardeşleri birbiriyle evlendirdiklerine inanırlar. Bir Sümer masalından çıkan tufan ve Nuh'un gemisi onlarca tarihi bir hakikattir. Hangi Teknik Üniversitesinden mezun olduğu belli olmayan Nuh'un yaptığı o pazarcı kayığına her cins hayvandan birer çiftin girip sığması ve 40 tufan gününde birbirine yemeden uslu uslu oturması da gerçektir vesaire... Şimdi bu kafadaki adamla bir fikir tartışması yapmaktaki trajediyi düşünün. (A.g.m)
.
İslamiyet ırk ve renk tanımazmış. Komünizm de tanımıyor. Amerikan anayasası da tanımıyor ama gerçekte bu fark daima vardır. İslamiyet’in ırk ve renk tanımadığı çağlar bir daha dönmemek üzere geride kalmıştır. Birinci Cihan Savaşında, İslam kardeşlerimiz Araplar'ın İngiliz'lerle birleşerek Türk ordularını nasıl arkadan vurduklarını unutmadık. Bu Arap ihanetinin başında Peygamber soyundan gelen şerifler bulunuyordu ki bunlardan birinin hatıraları Hayat Tarih Mecmuasında tefrika edilmektedir. (A.g.m) .
.
İslamiyet Türkler sayesinde yaşadı ve yükseldi. İslamiyet Türkleri değil, Türkler İslamiyeti yüceltti. Biz İslam olmadan önce de büyüktük. Keramet İslamiyet’te olsaydı her Müslüman millet yükselirdi. Hele tarafımızdan birkaç kere tekrarlandığı gibi İslamiyetten önce büyük devlet olan İran İslam olduktan sonra bugünkü durumuna düşmezdi. (A.g.m)
.
Bilimdeki türlü ilerlemeler geliştikçe kâinatın din kitaplarında yazıldığı gibi altı günde yaratılmadığı, bu oluşumun milyarlarca yüzyılda meydana geldiği, hele insanların 6000 yıl önce yaratılan muhayyel bir Âdem’le hayali bir Havva'dan türemedikleri ispat olunmakta ve ilim artık, kısa ömürlü de olsa canlı hücre yaratacak seviyeye ulaşmış bulunmaktadır.(A.g.m) .
.
İslam düşüncesinde sömürgecilik vardır. Ülkeler fethetmek, bu ülkeyi haraca bağlamak sömürmekten başka bir şey olmadığı gibi bütün beşeriyet de tek ümmet değildir.(A.g.m)
.
Tanrı, ne din kitaplarının anlattığı gibi insan şeklinde, ne de göklerin bir yerindeki tahtının üzerindedir. Onun nasıl olduğunu, ne olduğunu bilmeye imkân yoktur. Olsaydı din bilginleri asırlar boyunca birbirine girmezdi.(A.g.m)
.
Peygamberin, çevresindeki ahlak bozukluğunu görerek çareler aradığını, tedbir düşünmek için dağlara çekilip insanlardan uzakta yaşadığını ve ta eski Mısır'dan gelerek Yahudiler'e geçen "tek Tanrı" fikrini akıl ve duygusuyla kabul ederek Arap putçuluğuna karşı çıktığını görüp anlamak için yobaz olmaya, bir takım masallara inanmaya, eski Sümer'den ve Mısır'dan gelip Yahudiler aracılığı ile öteki milletlere geçen inançları ilahi hakikat diye kabul etmeye lüzum yoktur. (A.g.m)
.
Yahudi krallarını peygamber diye Türk milletine telkin ederek milli mefahiri unutturmak suretiyle İsrailiyyatı hayat ve ahlak sistemi diye öne sürmek milli bir cinayettir.(A.g.m)
.
Muhammed'in de peygamber olmadan önce Kureyş putlarına kurban kestiği ve Halife Ömer'in amcazadesi Zeyd'in kendisini bundan menettiği hakkında İbni- İshak'ın siyer parçalarında bir kayıt bulunduğu gibi (bak: İslam Tetkikleri Enstitüsü Dergisi, cilt I. s. 126) Peygamber olduktan sonraki "Garanik" meselesi de bütün İslam âleminde meşhurdur ve tevil olarak "Şeytan, peygamberin içine girerek onun adına öyle konuştu" demek gibi çocukça bir tevile başvurulmuştur. Peki, şeytan bu karganmışlığı yaparken "âlim" (= her şeyi bilen), basir (= her şeyi gören) ve habir (= her şeyden haberi olan) Tanrı ne yapıyordu? Görülüyor ki saçma sapan tevillerle beşeri zaafları örtbas etmeye imkân yoktur.(A.g.m)
.
Yedinci yüzyılda ortaya çıkan Müslümanlık, sosyoloji bakımından Araplar'ın millet haline geçme savaşıdır.(İslam Birliği Kuruntusu Ötüken, 17 Nisan 1964, Sayı: 4)
.
İslam Birliği ve kardeşliği kuruntudur. Dinin baş unsur, olduğu çağlarda bile gerçekleşmemişti. Bundan sonra, araya bu kadar ihanet ve düşmanlık girdikten sonra asla gerçekleşmeyecektir. Gerçekleşecek olan birlik İslam birliği değil, Adalar Denizinden Altayların ötesine kadar Türk birliği olacaktır. (A.g.m)
.
İçki fena ise üzümü neden yarattın? Üzümden içki yapılacağını neden Levh-i Mahfuza yazdın? Son peygamberin arkadaşları namaz kılarken âyetleri yanlış okumasaydı içki yasaklanacak mıydı? Çöldeki Bedevi ile bir kurmay subayın içmesi aynı mıdır? Biri sarhoş olunca her türlü herzeyi söyleyebilir. Öteki sarhoşluğun son merhalesinde bile temkinli ve iradelidir. Küçük bir kızı sevmek günahsa, son peygamber, Ayşe'yi neden sevdi de aldı? (Atsız'ın kendini betimlediği Selim Pusat karakteri, mahkemede peygamber tanıklardan Muhammed ile dalga geçer ve küçük çocukla (Aişe) evlendiği imasında bulunur - Ruh Adam).
.
Ben, yabancı kaynaklı hiçbir fikri benimsemeye tenezzül etmeyecek kadar millî şuur ve gurura malik bir Türküm. Siyasî, içtimaî mezhebim Türkçülüktür. (En Sinsi Tehlike)
.
Şimdi soralım: Atatürk Türkiye'si, Atatürk milliyetçiliği diye her gün leylek gibi laklak eden çeneler jübilesini yapmak için koskoca Türk tarihinde bula bula sapık düşünceli, hasta ruhlu Yunus Emre’yi mi buldular? (Milletleri Ruhlandırmak - ÖTÜKEN, 1971, Sayı: 10)
.
Mesela Cenabı Mevlana'nın, Şemsi Tebrizi ile şu bir türlü izah olunmayan halvet âlemlerinin ilmi ve tasavvufi manasını, bununla beşeriyetin nasıl irşad olunduğunu, Şemsi Tebrizi Hazretlerinin nasıl ve neden kaybolduğunu, şimdi göğün kaçıncı katında ikamet buyurduğunu anlatıp bizi aydınlatsalar meslek-i kavim-i tasavvufa çok büyük bir hizmette bulunmuş olurlar. Bundan başka Cenabı Mevlana'nın Şemsi Tebrizi Hazretlerine, tıpkı sevilen bir kadına hitap eder tarzda şiirler yazmasının hikmetini ve küçük oğlanı mezesiyle birlikte çağırmanın ne demek olduğunu anlatsalar... (Dindar ve Mutaassıp Hacı Bayanın Türklüğe Hakaretleri - ÖTÜKEN, 1969, Sayı: 64)
.
İslam beynelmilelciliği davası güdenler de hep milliyetçi olduklarını söylerler. Türkçülük bu türlü eksik ve yanlış milliyetçiliklerin hepsini reddeder. (Türkçülük ve Siyaset - Ötüken, 26 Temmuz 1972)
Türkler, Türk soyundan gelenlerle Türk soyundan gelmişler kadar Türkleşip kendini o soya bağlayan ve beyninde hiçbir yabancı ırk düşüncesi bulunmayan fertlerin topluluğudur. Nihâl ATSIZ

Türkçü; eyyamcı ve dalkavuk olamaz. Sert yaşamaktan hoşlanır ve en büyük sertliği de nefsine karşı gösterir. Nihâl ATSIZ

Çevrimdışı o.öcal

  • Türkçü-Turancı
  • *****
  • İleti: 556
  • TANRI DAĞINDA, UÇMAĞA VARDI...
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #17 : 09 Mart 2013 »
Arkadaşlar yanlış yazarsam düzeltin lütfen. Milli sözcüğünün anlamı: Milletle ilgili, millete özgü, ulusal.

Bizim milli değerlerimiz bize ait olduğu kesin bilinen değerler demektir. Dil gibi, bayrak gibi...Fakat Türkiye Türklerinin bir milli değeri başka bir Türk toplumunun milli değeri olmayabilir. İstiklal Marşımız gibi. Bayrağımız gibi. Diğer Türk topluluklarının kendilerine özgü bayrakları milli marşları vardır. Birbirimizin milli değerlerine saygılı oluruz o kadar. Bizim milli kahramanlarımız başka bir Türk toplumunun milli kahramanı olmayabilir ama saygı duyulur.

Milli değerler tarih ve zamana bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bayrağımızda olduğu gibi. Göktürk bayrağından zamana gelişine bakalım. Yeni bir milli değer edinebiliriz. İstiklal Marşımızda olduğu gibi. Kısmen değişime uğrayan değerlerimiz olabilir, dilimiz gibi. Tamamen ortadan kalkan milli değerlerimiz olabilir. Milli kıyafetlerimiz gibi.

Eğer dini milli değer olarak kabul edeceksek bu açılardan da bakmalıyız.

Kişiye göre Türkçülük olmaz. Bu bizi dağıtmadan başka bir işe yaramaz. Kim neye inanıyorsa inansın. Din konusunu fazla kurcalanmamalıdır.

Burası bana özel: Herhangi bir dini inancı milli değerlerimiz arasına koyar isek hayat tarzımızı da ona göre ayarlarız ve o dinin şeriatını gerçekleştiririz. İslam şeriatı, Hıristiyanlık şeriatı, Budizm şeriatı, Gök Tanrı dini şeriatı gibi. Oysa bizim arzumuz laiklikten yanadır.

UÇMAĞA VARDI..!
TANRI DAĞINDA...
ATSIZ ATA OTAĞINDA, ULU ATALAR HUZURUNDA DİZ VURMAKTA!

Çevrimdışı KÜR ŞAD 2023

  • Türkçü-Turancı
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #18 : 09 Mart 2013 »
Birinci mesele Türklerin yüceliği ile ilgili meseledir. Şüphesiz Türk Türklük ve Türkçülük bizim için dünya üzerindeki en yüce nesnelerdir. Bu bizler için tartışılmaz bir gerçek olup, bu yüceliği belirleyen tek şey soydur. Bu bakımdan Türklük, ALP ER TUNGA çağında da ABDULKERİM SATUK BUĞRA HAN çağında da yücedir ve daima yüce kalacaktır. Türklük Allah katında da yüce olduğu için, İslam dini Türklük sayesinde korunup yükselmiş, peygamberin hadisi Türklük sayesinde yere düşürülmeden gerçek kılınmıştır. Türklerin müslümanlığı kabul etmesi ilahi bir senaryodan başka bir şey değildir. Bu bakımdan Türklüğün milyarlarca müslümana liderlik etmesi yüce olan Türk'ü daha da yüceltmiştir. Söylemek istediğim şey buydu. Tabi bu bir inanç meselesi olduğu için burada tartışmak bizi bir sonuca ulaştırmaz. Ben de herkes gibi görüşlerimi ifade ettim. Bu yüzden ayrışmamalıyız.
Gelelim milli din meselesine. Orada da ATSIZ ATA ortak paydasında buluşalım diye bu örneği seçmiş idim. Beni, insanlara yanlış bilgi vermekle itham edenler bence Türkçü kaynakları daha doğru okumalılar.

Milleti yapan unsurlardan biri de din olduğuna göre, Türklerin dini üzerinde de durmaya mecburuz. Hiç şüphe yok ki, Türklerin dini müslümanlıktır. Eski dinimiz olan şamanlıktan da bazı unsurlar alarak bir Türk müslümanlığı haline gelen bu din, on yüzyıldan beri bizim milli dinimiz olmuştur. Bununla beraber Türk olmak, için mutlaka müslüman olmaya lüzum yoktur. Çünkü bu günkü Türkler arasında birkaç yüzbin şaman, birkaçyüzbin hıristiyan ve hatta birkaç bin Musevi Türk (Karayımlar)de vardır. Din ayrılığı yüzünden bunları Türklükten çıkarmaya hakkımız yoktur. Zaten, hıristiyan Türkler olan Gagavuzların Türkiye’de yerleşenleri, çoğunlukla müslüman olmuşlardır. Onlar bunu, Türklüğün vazgeçilmez bir şartı saydıkları için yapmışlardır.

Öyle görünüyorki bir Türk birliği gerçekleştiği takdirde bütün bu şaman ve hıristiyan Türkler müslüman olacaklardır. Onun için onları şimdiden zorlamaya bir mecburiyet yoktur.
HÜSEYİN NİHAL ATSIZ - TÜRKÇÜLÜĞÜN ÖNEMLİ MESELELERİ
TÜRK'E KEFEN BİÇENİN ÖLÜMÜ KORKUNÇ OLUR!

Çevrimdışı Kanpusat

  • Türkçü-Turancı
  • **
  • İleti: 63
Ynt: Türkçülük ve İslam
« Yanıtla #19 : 09 Mart 2013 »
Kür Şad ! Hala ısrarla müslümanlığın Türklerin dini milli olduğunu söylüyorsun !

Müslümanlık kimin milli dinidir biliyor musun?

Müslümanlık, Türklerin güçsüz olduğu bir dönemde Türk yurtlarını basarak kendi dinlerini kılıç zoru ile dayatan iptidai bedevilerin
milli dinidir, bizim değil!

Bu otağın bir yöneticisi olsaydım seni insanları yanlış bilgilendirdiğin ve ümmet çapulcusu olduğun için yasaklardım!

Aramızda ne fark var biliyor musun?

Sen arap turizmine yaranmak için hacca gidersin, biz ANITKABİR'E!

Sen bütün müslümanları kardeş görürsün, biz sadece bütün TÜRKLERİ!

Sen din adı altında arap milliyetçiliğine hizmet edersin , biz SADECE TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNE!

Sen filistin'e  çeçnistan'a ağıt yakarsın biz, DOĞU TÜRKİSTAN'A !

Sana hayatında arap kardeşlerinle başarılar dilerim!
Türkler, Türk soyundan gelenlerle Türk soyundan gelmişler kadar Türkleşip kendini o soya bağlayan ve beyninde hiçbir yabancı ırk düşüncesi bulunmayan fertlerin topluluğudur. Nihâl ATSIZ

Türkçü; eyyamcı ve dalkavuk olamaz. Sert yaşamaktan hoşlanır ve en büyük sertliği de nefsine karşı gösterir. Nihâl ATSIZ